Ανακοινώσεις

ΟΜΑΔΑ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ
Ο όμιλος ρητορικής του 4ου ΓΕΛ Σταυρούπολης συνεχίζει για δεύτερη χρονιά τις προπονήσεις. Μετά τις περσινές επιτυχίες, η προσπάθεια συνεχίζεται με μεγαλύτερη όρεξη.

Προπονητές καθηγητές
Οργιανέλης Άγγελος
Καραγεωργάκης Σταύρος
 
Αφίσα για το έτος Αριστοτέλη

Με αφορμή την ανακύρηξη του 2016 από την UNESCO ως έτος Αριστοτέλη, στο σχολείο μας έγιναν διάφορες εκδηλώσεις οι οποίες περιγράφονται στην αφίσα που δημιούργησαν οι μαθητές μας. Δείτε την αφίσα εδώ.

 
Σχολικό περιοδικό Hero - paides

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του περιοδικού του σχολείου μας Hero - paides.

 
Επιστημονικά πεδία 2015-2016

Δείτε τα επιστημονικά πεδία με το νέο σύστημα, για τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2015-2016 εδώ.

 
Εκδρομή Α Λυκείου - επιλογή πρακτορείου

Για την εκδρομή της Α΄ Λυκείου του σχολείου μας για τη σχολική χρονιά 2016-2017, που θα πραγματοποιηθεί στην Κέρκυρα, επιλέχθηκε το τουριστικό πρακτορείο HERMES TOURS. Δείτε την προσφορά του πρακτορείου εδώ.

 
Greek English French German Italian Russian

Πρόγραμμα COMENIUS

ΕΒΔΟΜΑΔΑ COMENIUS στο Σχολείο μας!

Αυξομείωση μεγέθους γραμμάτων

logoaims

Τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015, στις 9 το πρωί, στο 4ο Γενικό Λύκειο Σταυρούπολης, θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση υποδοχής των καθηγητών και μαθητών από Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Ολλανδία, Πολωνία και Ρουμανία με τους οποίους το σχολείο μας συμμετέχει στο ΕυρωπαΪκό πρόγραμμα Cοmenius - AIMS για τη διδασκαλία των Μαθηματικών με τη χρήση της πολλαπλής νοημοσύνης.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το σχετικό Δελτίο Τύπου


Δείτε το video από την εκδήλωση υποδοχής των αποστολών:

 

Δείτε το video από το ρεπορτάζ του καναλιού 4Ε για την εκδήλωση:


Δημιουργία μοτίβων από την ομάδα Comenius

Αυξομείωση μεγέθους γραμμάτων

Πρόγραμμα COMENIUS

Αυξομείωση μεγέθους γραμμάτων


comeniusaims

Το σχολείο μας για τα έτη 2013-2015 συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα 

Comenius-eTwinning με το έργο 

Alternatives for Innovative Math Study (AIMS) 

Το πρόγραμμα στοχεύει στην ανάπτυξη των κινήτρων και του ενδιαφέροντος των μαθητών για τη μελέτη των μαθηματικών, με ιδιαίτερη έμφαση στους μαθητές με  χαμηλές επιδόσεις.

Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί θα χρησιμοποιήσουν τη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης(MI) για να ανακαλύψουν και να αναπτύξουν ιδιαίτερες  δεξιότητες των μαθητών, τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κάθε μαθητή, διαφοροποιώντας και να προσαρμόζοντας τις μεθόδους διδασκαλίας τους.

Οι μαθητές θα δημιουργήσουν ενεργά το  δικό τους διδακτικό υλικό για κάθε είδος της MI και θα χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία  των ΤΠΕ ως κίνητρα μάθησης. Θα χρησιμοποιήσουν τη συλλογική εργασία, που είναι  πολύ ασυνήθιστη  σε παραδοσιακές τάξεις των μαθηματικών.


Ένας άλλος στόχος είναι να διεγείρει την περιέργεια των μαθητών και το ερευνητικό πνεύμα, δείχνοντας  στους μαθητές μας, τη σχέση μεταξύ των μαθηματικών και της πραγματικής ζωής. Θέλουμε να απαντήσουμε στη μόνιμη ερώτησή τους: «Γιατί πρέπει να μάθω μαθηματικά;" δείχνοντάς τους ότι τα Μαθηματικά μπορεί να είναι ενδιαφέροντα, χρήσιμα και μπορεί να τα βρουν οπουδήποτε.

Τα επτά συνεργαζόμενα σχολεία (ένα για κάθε είδος της MI) είναι πολύ διαφορετικά, κάτι που θα μας επιτρέψει να μάθουμε ο ένας από τον άλλο, να μοιραστούμε και να υιοθετήσουμε τις  μεθόδους  που τα άλλα σχολεία του έργου χρησιμοποιούν ήδη και είναι κατάλληλα για περισσότερα σχολεία της  ομάδας. Οι περισσότεροι από τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν έχουν ήδη συνεργαστεί με επιτυχία με παρόμοιο τρόπο κατά τα τελευταία χρόνια.


Το τελικό προϊόν του έργου είναι ένα παιδαγωγικό σετ με δύο μέρη. Το πρώτο μέρος  είναι μια δεξαμενή υλικών για κάθε τύπο MI κατάλληλη για την παροχή κινήτρων στους μαθητές, ιδιαίτερα των λιγότερο προικισμένων, που  διεγείρουν το ενδιαφέρον τους για τα Μαθηματικά. Τα υλικά θα είναι πολύ διαφορετικά και θα δημοσιευθούν σε ένα blog και σε υλική μορφή (DVD), ιδιαίτερα χρήσιμο σε CLIL / δίγλωσσο σχολείο Το δεύτερο μέρος θα είναι ένας οδηγός για τους εκπαιδευτικούς με τις μεθόδους και τις στρατηγικές για τη διδασκαλία μαθηματικών χρησιμοποιώντας MI, ώστε να χρησιμοποιηθούν και από άλλους εκπαιδευτικούς. Η συλλογική εργασία και η επικοινωνία θα λάβει χώρα στην πλατφόρμα του eTwinning, ένα wiki και ένα blog.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε εδώ  

More information about the program can be found here 

Το Blog του έργου 

Το wiki του έργου 

 

 


Ulti Clocks content
Ιούνιος 2017
ΔΤΤΠΠΣΚ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930